حضور حداکثری خانواده بزرگ و خوش نام ورزش در راهپیمایی روز جهانی قدس در مشهد و شهرستان‌های تابعه استان خراسان رضوی، پاسداری از میراث بزرگ امام خمینی(ره) و عملیات طوفان الاقصی دیگر است.
کد خبر: ۹۵۸۹۳۴۱
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد، همزمان با روز جهانی قدس خبرنگار بسیج به سراغ چند نفر از پیشکسوتان ورزشی استان رفته است که در ادامه گفت‌وگوی با این قشر را می‌بینیم.

یکی از پیشکسوتان ورزشی استان خراسان رضوی، گفت: مطمئناً آخرین جمعه ماه نزول قرآن را که توسط امام و معمارکبیرانقلاب اسلامی نامگذاری شده است همراه است با حضورحداکثری آحادمردم ایران و آزادگان در سراسرجهان است.

استاد دانیال شیرآبادی، ادامه داد: راهپیمایی عظیم استکبارستیزی مردم مشهد و شهرستانهای خراسان رضوی در شرایطی برگزار می‌گردد که ملت‌های مسلمان و آزادگان جهان کماکان در سوگ قتل عام و به خاک و خون کشاندن حدود ۴٠ هزار کودک، زن و مردم بی‌دفاع غزه به سربرده وانزجارخویش را از ددمنشی های آمریکای جنایتکار و اسرائیل غا صب وروبه زوال را اعلام می نمایند چون روزقدس روز نمایش خروش، قدرت و اُبهت ارتش دههامیلیونی ایران قوی است.

وی افزود: روزجهانی قدس میراث و فرمان حضر ت امام خمینی (ره)است و در هنگامی نامگذاری شده است که کشورایران اسلامی حدود ٣۵میلیون نفرجمعیت را درخاک پاک خود می پروراند.

شیرآبادی، بیان کرد: همان دوران و در دفاع مقدس ارتش بیست میلیونی در برابر تجاوز و جنایات آمریکای جهانخوار و مزدورانش در ٨ سال دفاع مقدس دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی ایران سربلند و پیروز شد.

 وی اضافه کرد: اما کنون که جمعیت این سرزمین کهن حدود٩٠میلیون نفرجمعیت دارد، مطمئناًجنایات اسرائیل غاصب با پشتیبانی همه جانبه آمریکا صورت پذیرفته ومقاومت مردم غزه پس از طوفان الاقصی بر مجاوران خود افزون می نمایند تا نابودی اسرائیل را در مسجدالاقصی به جشن و سرور بنشینند. 

نسل‌کشی اسرائیل برای بقاء ظالم است

 در ادامه استاد و مدرس ورزشی با اشاره به این‌که نسل‌کشی اسرائیل برای بقاء ظالم است گفت: روزجهانی قدس در سال‌جاری از ویژگی‌های منحصربه‌فرد تاریخی و انقلابی بر خوردار می‌باشد که ایادی استکبارجهانی پس از شکست در طوفان الاقصی در پی بازگشت بر عرصه قدرت جهانی هستند. 

زهرا عابدین زاده با بیان این‌که نسل کشی مردم بیگناه ومظلوم غزه حکایت از درماندگی وشکست اسرائیل دارد، افزود: جامعه ورزش استان خراسان رضوی به‌خصوص شیرزنان قهرمان وپیشکسوتان مشهدالرضا(ع) و شهرهای این استان زرخیزدریوم الله جهانی قدس با شعاروحدت آفرین الله اکبر ملت‌های مسلمان و آزاده جهان همراهی می کنند. 

وی ادامه داد: استکبارجهانی می‌داند که تبعات تجاوز به یک وجب از خاک مقدس ایران سرگردانی، آوارگی و به ذلت کشاندن میلیون‌ها یهودی صهیونیسم در تلاویو، حیفا و... در پی دارد که این حاصل بیخردی و بی عقلی درتجاوز به ایران است. 

وی خاطرنشان کرد: به‌فرموده امام خامنه‌ای دوران بزن دررو پایان یافته و ایران قوی علاوه بر داشتن نیروهای مؤمن و ایثارگر، به سلاح‌های مدرن و پیشرفته زمینی، هوایی و دریایی مجهز است و انتقال خون پاک سرداران رشید در حمله تروریستی به کنسولگری ایران در کشور سوریه را با رشادت خواهند گرفت.

جمعه می‌آییم تا لبیک یاخامنه ای سر دهیم 

دیگر پیشکسوت ورزشی استان نیز، گفت: آخرین جمعه ماه پرخیروبرکت رمضان روزه داران فهیم و مؤمن ورزش استان پهلوان پرور و پهناورخراسان رضوی درهمایش اقتدار به صورت میلیونی باشعارهای وحدت بخش شرکت می نمایند تا جنایات آمریکا و اسرائیل غاصب کودک‌کش و ایادی مزدور رامحکوم نمایند و از مقاومت مردم غزه فلسطین حمایت نمایند. 

بهادر صمدیان، افزود: هر ایرانی به سهم خویش وظیفه دارد در این نمایش اقتدارملت مسلمان ایران شرکت کند و صفوف بهم پیوسته دلاوران ورزش استان نیز نماد رشادت، ایثارگری، وحدت وقدرت ایران اسلامی است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها